VOC-IM, passie voor uw klanten

Ons team bestaat uit een netwerk van samenwerkende consultants en interim managers, specifiek gericht op de contactcenterbranche. Met al onze relaties is een duurzame samenwerking waarbij Vertrouwen, Deskundigheid en Ambitie voorop staan en dat met passie en focus voor de klant!

 

Wij helpen onze klanten bij de strategiebepaling en optimalisatie van hun contactcenter. Daarbij gaat het om kwaliteit, mensen, middelen (financi├źn en systemen) en processen. We ondersteunen onze opdrachtgevers bijvoorbeeld bij visie- en strategieontwikkeling, bij infrastructuurkeuze of de feitelijke implementatie van systemen. We helpen bij het invoeren van bijvoorbeeld klachtenmanagement of selfservice. Ook levert VOC-IM interim management op alle niveaus: van supervisor tot customer service director.

Onze werkwijze kenmerkt zich door expertise, pragmatisme, professionaliteit en onafhankelijkheid. We hebben 15 jaar ervaring in het aansturen en onderzoeken van klantenserviceprocessen in de breedste zin van het woord. Door onze pragmatische aanpak ziet u uw doelen sneller gerealiseerd dan  verwacht. Wij zijn sterk resultaatgericht: we volgen een bondig advies op met snelle, effectieve implementaties. Daarbij houden we oog voor zaken als cultuur en kosten.